Discussion – based classroom in TESL format

Abstract

The article deals with the theoretical analysis of innovative teaching strategies fostering real-life communication skills in the English language classroom. The article focuses on the most effective ways how to facilitate language learning acquisition naturally. Accordingly, main characteristics of the active learning principle have been studied and presented in the article. Learning through discussion strategy and benefits of using discussion in lectures and seminars have been described in the article. The role of discussion-based classroom in teaching English as a foreign language has been analyzed.\ The main points of the discussion – based learning have been provided. It has been proved that the method improves communication skills, develops creative, confident, cooperative, tolerant and articulate learners.

Authors and Affiliations

Тетяна Москаль

Keywords

Related Articles

Періодизація розвитку початкової освіти в Україні в 1932-1958 рр.

Статтю присвячено розгляду проблеми періодизації розвитку початкової освіти в Україні в 1932-1958 рр. Досліджено та схарактеризовано різні періодизації провідних учених сучасності й минулого, присвячені виділенню та обґр...

Розвиток ідей соціального виховання у вітчиняній теорії та практиці освітньої діяльності інтернатних установ (друга половина ХХ ст.)

Статтю присвячено висвітленню основних напрямків і тенденцій розвитку теорії й практики соціального виховання в освітніх закладах інтернатного типу в Україні в другій половині ХХ століття. З’ясовано соціально-історичний...

Організація навчання філологічних дисциплін в університетах України 2-ї половини ХІХ – початку ХХ століття

У статті розглядаються деякі аспекти навчання філологічних дисциплін в університетах України 2-ї половини ХІХ – початку ХХ століття. Досліджено вплив імператорських статутів університетів 1835, 1863, 1884 років на процес...

Сучасні орієнтири вдосконалення змісту навчально-виховного процесу при формуванні конкурентоздатної особистості

Проблемне поле практики виконання державного замовлення на надання освітніх послуг і наповнення новим змістом навчально-виховного процесу у статті надається в форматі викликів промислової революції та сучасних суспільно-...

Трансформація змісту природничо-математичної освіти в навчальних закладах України ХІХ – початку ХХ століття

У статті проаналізовано основні тенденції зміни змісту природничо-математичної освіти дівчат у навчальних закладах ХІХ – початку ХХ століття. Проаналізовано сутність поняття «зміст освіти». Визначено, що зміст освіти від...

Download PDF file
  • EP ID EP336880
  • DOI -
  • Views 116
  • Downloads 0

How To Cite

Тетяна Москаль (2017). Discussion – based classroom in TESL format. Збірник наукових праць "Педагогічний альманах", 1(33), 74-79. https://europub.co.uk/articles/-A-336880