Discussion – based classroom in TESL format
Journal Title: Збірник наукових праць "Педагогічний альманах" - Year 2017, Vol 1, Issue 33
Abstract
The article deals with the theoretical analysis of innovative teaching strategies fostering real-life communication skills in the English language classroom. The article focuses on the most effective ways how to facilitate language learning acquisition naturally. Accordingly, main characteristics of the active learning principle have been studied and presented in the article. Learning through discussion strategy and benefits of using discussion in lectures and seminars have been described in the article. The role of discussion-based classroom in teaching English as a foreign language has been analyzed.\ The main points of the discussion – based learning have been provided. It has been proved that the method improves communication skills, develops creative, confident, cooperative, tolerant and articulate learners.
Authors and Affiliations
Тетяна Москаль
Інформатизація як чинник розвитку змісту фахової підготовки майбутніх програмістів в Україні (друга половина ХХ – початок ХХІ століття)
У статті висвітлено інформатизацію суспільства як одного з основних чинників розвитку змісту фахової освіти майбутніх програмістів у другій половині ХХ – початку ХХІ століть. Доведено, що бурхливий розвиток обчислювально...
Зарубіжний досвід формування науково-дослідницької компетентності майбутніх фахівців-екологів
У статті розглядаються проблеми зарубіжного досвіду формування науково-дослідницької компетентності майбутніх фахівців-екологів. Досліджується розвиток єдиного наукового простору країн для спільного вирішення наукових пр...
Developing training course focused on future seafarers’ sociocultural communication in multinational crew
The article deals with the analysis of available training courses focused on future seafarers’ sociocultural communication in multinational crew: «Intercultural Communication Course», «Diversity Management», «Sociocultur...
Пізнавальна діяльність майбутніх фахівців у процесі вивчення дисциплін педагогічного циклу в дошкільних закладах
У статті здійснено опис педагогічних умов розвитку пізнавальної активності дітей дошкільного віку та представлено результати експериментального дослідження порушеної проблеми. Розкривається актуальність, специфіка та осн...
Принципи відбору й розподілу лексики для навчальних мовних ситуацій на першому етапі вивчення англійської мови в немовному виші
Статтю присвячено вивченню принципів відбору лексики для навчальних мовних ситуацій на першому етапі вивчення англійської мови в немовному виші. Аналізується розподіл лексичних одиниць у курсі навчання. Сконцентровано ув...